سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این قسمت در راستای حمایت از بانوان محترم امیدیه می باشد که متاسف - بچه های امیدیه

اوقات شرعی
جستجو :
گناهى که پس از آن مهلت دو رکعت نماز گزاردن داشته باشم مرا اندوهگین نمى‏دارد . [نهج البلاغه]

:: ParsiBlog ::KhazoKhil ::

منوی اصلی

 RSS 
خانه
شناسنامه
پست الکترونیک
ورود به بخش مدیریت


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 6500

درباره خودم
لوگوی وبلاگ
خبرنامه
طراح قالب

طراح : پایون

پیوندهای روزانه

چت خوبی داره [54]
سایت امیدیه [159]
[آرشیو(2)]

این قسمت در راستای حمایت از بانوان محترم امیدیه می باشد که متاسف
 1) اگه بهتون زنگ زد ( در این مسله فرض بر این که اسم دوست پسرتون سعید باشه ) بگین سلام حمید جون ... بعد یه دفعه انگار که تازه متوجه شدین اوا خاک به سرم علی تویی ... می تونین این سیرو تا هفده بار ادامه بدید ولی بار هجدهم دیگه خطر مرگ داره و من در قبال این مسله هیچ مسولیتی ندارم .
2 ) بهش زنگ بزنین و بگین کسی خونه نیست و دعوتش کنین خونتون بعد با دختر همسایه برید سینما و فیلم هووو یا ازدواج به سبک ایرونی رو ببینید .
3 ) تا یه شوخی کوچیک با شما کرد سریعان جبهه بگیرین و باهاش دعوا کنین . با کلماتی از قبیل : مگه خودت خواهر و مادر نداری ... یا یه همچین چیزایی . ولی دو یا سه دقیقه بعد خودتون یه جوک فجیع یا افتضاح تعریف کنید و بعدش بشینید و قیافه بنده خدا رو تماشا کنید .
4 ) آرایش شدید بزنید و از این شلوارای خیلی برمودا و از این پیرهن آستین کوتاها بپوشید و برید جلوی بنده خدا رژه برید و وقتی به شما نزدیک شد و به دو یا سه متری شما رسید سرش داد بزنید و بعدش بشینید و زجر کشیدنش رو تماشا کنید .
5 ) عکسهای دونفره ای رو که با پسر نوه عمه پدر بزرگ پسر دختر خالتون گرفتید بهش نشون بدید ولی بهش اجازه ندید یه دونه عکس باهاتون بگیره .
6 ) موقع تولدش چلوی دوستاش فقط بهش یه شاخه گل هدیه بدید و حالشو حسابی بگیرید و بشینید و سکته کردنش رو تماشا کنید و لذت ببرید .
7 ) همین که تو ماشین بغل دستش نشستین شروع کنید به عطسه کردن و از بوی ادکلن چند صد هزار تومنیش که با زجرکش کردن پدر و مادرش خریده ایراد بگیرید و بهش بگید که به این بو حساسید .
8 ) وقتی داره باهاتون حرف میزنه همین که به جای حساس حرفاش رسید بی مقدمه موبایلشو بردارید و به یکی از دوستاتون زنگ بزنید و چهار ساعت و چهل و هشت دقیقه با دوستتون حرف بزنید و اون بدبختو تو کف حرف زدن و تو کف قبض موبایلش بذاریدش .



محمد(پنج شنبه 85 بهمن 26 ساعت 2:25 عصر )

دیدگاه‌های دیگران ()

Copyright © 2006-KhazoKhil.Com All Right Reserved